Het laatste nieuws
Alle artikelen-
Waarom we de Rolls-Royce Cullinan niet ‘gefacelift’ mogen noemen
-
Wat de W12 van deze Bentley Batur gemeen heeft met Phil Collins
-
Pas op: deze populaire benzine uit Frankrijk beschadigt jouw auto
-
De productiepartner van Fisker gelooft er niet meer in
-
Na ontslagen op ontslagen volgen bij Tesla… nóg meer ontslagen
-
Deze elektrische auto is nu een erg goedkope occasion
-
Handgeschakelde Corvette C6 met V8 kost minder dan een Polo
-
Slachtofferhulp boos op vaste klanten CJIB: ‘Gek dat we dit toelaten’
-
Lege accu? Dit kost het als je strandt met je elektrische auto
De nieuwste Autovisie video's
-
Waarom we de Rolls-Royce Cullinan niet ‘gefacelift’ mogen noemen
-
De Fisker Ocean is op papier een van de beste deals, maar of het een slimme keuze is…
-
De mooiste Aston Martin volgens velen had een belangrijke rol | Sjoerds Weetjes 398
-
Je gelooft nooit welke motor er in deze Ferrari 812 Superfast-opvolger ligt
Het beste uit 'Uw Garage'
-
Uw Garage: Erskine Six Sedan (1927)
Erskine was een budgetmerk van Studebaker dat slechts vier jaar bestond (1927 - 1930). Voor Harm Kremer was deze Erskine Six Sedan zijn eerste auto.
-
Uw Garage: Roest en een dikke 6,6-liter V8, dit is de Pontiac Executive Safari
Anderen zagen een oude, roestige Amerikaan, Egbert-Sjoerd zag een station met een prachtige neus en dikke V8. De Pontiac Executive Safari!
-
Uw Garage: Porsche 911 (1965)
Wat aanvankelijk veel te veel geld lijkt, kan achteraf een prima investering zijn, zo leerde René Hoogendoorn met zijn Porsche 911 uit 1965.